Followers Yang Comel/Handsome ~

Suka Tak? Derma Lah Satu LIKE ♥

< CINTA >


Ade orang cakap cinta tu buta ? betol kerr erk ? entah lahh , xtahu nak komen ape ? n betol kerr ade cinta sejati niy . ntah lahh , maybe ade kn . tapi susah untuk kite dapat cinta sejati tu kan kan ? By the way , aku dah dapat dah CINTA SEJATI aku tu . HEHE , well . korang semu kene lahh berhati hati lam mencari cinta sejati korang tu k . Jangan sampai korang terjebak dengan perasan korang sendiri . Pandaipandailah korang menilai sendiri mane okk n mane x okk . Korang semu mesti terase kn bile orang yg korang sayang curang pade korang n tetibe jer tinggalkn korang ,..........soo,jagelahh orang yg korang sayang tu baek baek . Jangan biakn orang yg korang sayang terpedaye ngn minah minah / mamat mamat yg suke menganggu hubungan korang berdua .

LOVE
Korang pon 1 , lau x nak buah ati blah dari idop korang , korang pandaipandailah amek ati dye , jangan lah sokmo wat die sakit ati ngan korang n selalu lah luangkn mase bersame c-die k . Semoge hubungan korang berkekalan hingga ke akhir hayat korang :) Happy always guys n GOOD LUCK .. 

Aku nak nasihatkan korang yg berase gedik / selok macho tu agar jangan lahh selalu sakitkan ati orang n janganlah suke ganggu idop orang or buat orang ase meyampah ngn korang k . Aku tabik pade orang yg hormat aku . HEHE, ape ape pon , aku sayang u all semu , nah kisses sikit untk korang , MUUAHhXx3 .
^
^
 _ SAYANG AWAK SAMPAI KAPAN PON _

No comments:

Post a Comment

Black Moustache