Followers Yang Comel/Handsome ~

Suka Tak? Derma Lah Satu LIKE ♥

Memek muke Cik Ain Dyierah ~


      Ini lahh dinamekan 'BUDAK KOYA COMEY' . pasceroh amek gambo . ! Mama ckp perasaan chantek . haha~ ngade kan kn kn ?? Aku kalu amek gambo x men lahh cikit cikit . Muke aku jerr dok lekat kat kemere tuh . Huh , giler punye orang ' sengal ==, 

:: Hasil dari semu gambo gambo aku kalu jual gerenti laku punyer :) SHUT UP lahh . bising jerr tahu pompuan niy , mcm nenek aku jer . :D ape aku merepek pon aku takk tahu . Dah lah , malas nak layann korang .
okk lah . Hope korang enjoy gambo gambo aku niy . ! +___+




#budakselokdapatduet ~




muke giler giler gini lahh jadi nye :)

Gambar gambar diatas adalah real dan tak ade kene m'gene antara yg idop dan mati . Semuanye khas untk kawan kawan yg mengenali diri ini * SELAMAT BERCUTI *

sayang korang tau . MuahhXX 
LIKE tau ~




No comments:

Post a Comment

Black Moustache