Followers Yang Comel/Handsome ~

Suka Tak? Derma Lah Satu LIKE ♥

ASSALAMUALAIKUM :)

Aku banyak menempuh dugaan baru-baru ni . Sumpah aku takot bila rahsia yang aku simpan selama niy dh terbongkar. Aku menangis sehari suntuk, terlalu sedih sungguh! Aku banyak diam kan diri. Pencilkan diri sendiri dalam bilik. Baca novel + tweet + chating + skyping semua tuh kawan baik aku. Tk lupa jugak pada bf aku yang dh pujuk aku supaya lupakan semuanya. Yesss , akhirnya dapat jugak aku buang perasaan sedih tuh. Aku nak mulakan hidup baru,nak yakinkan ma dengan abah aku yang aku boleh berjaya :)
SENGIH SIKIT :)
Mulai sekarang aku janji aku akan teros tabah biarpun orang nak berkata macam-macam belakang aku. Aku tk nk ambil kisah semua tu. Aku redha jew kalau orang dh benci nak buat macam mana kan? Dan sekarang aku nak focus pada pelajaran. Aku nak berjaya! 
Lagipun aku anak sulung, so kena tunjuk teladan yang baik untuk adik-adik aku. Aku nak berubah tapi aku takot tak mampu. Harap sangat aku boleh berubah menjadi yang lebih baik. Semalam merupakan sejarah ngeri bagi aku. Tapi esok-esok adalah hari yang terindah buat aku. Insyaallah :) 
People yang selalu make aku happy of couse ma dengan abah aku , thanks mama. Then,sahabat handai aku niyh ha. Aku sayang korang semua. 
Gambar time raya. Gambar niy dh cukup perfect cuma aku yang mencacatkan gambar niyh. Tengok tuh aku tutup mata >.< Kay koya apatah -.-

Niy pulok gambar waktu dekat sukpa. Memang best sangat waktu niy!
Tak lupa gak orang yang selalu buat aku ceria ialah Bf aku. Sumpah sayang sangat kat dia, tak nak pisah dengan dia. Takot kehilangan dia sebab dia first love aku taw. Aummm,so sweet :* Aku ingat sangat waktu first dia nak takcle aku. Bapak pemalunya and siapa sangka masa cepat sangat berlalu, dah nak sampai dua tahun kami bercintan cintun. Dia baik orangnya and Hengsome sangat ! Hew Hew Hew <3
Dia smart kan kalau pakai baju melayu :P

Aku hargai segala pengorbanan dia kat aku. aku sayang dia sampai mati taw tak! Hmm -.- 
Aku tak bolehh tahan gelak tengok gambar waktu budak-budak,memang nerd gila doe,tapi tak tahu kenapa dia boleh berkenan kat aku,. Wkakaka xD Nevermind lah ^__^

Lepas niyh aku akan buktikan pada orang kat atas niyh yang aku akan berjaya. Doakan aku yaw guys. Thanks sudi baca diari aku kali nie. Diari aku simple jew :D Byebye !






No comments:

Post a Comment

Black Moustache